We hopen natuurlijk dat je heel blij bent met je aankoop.

Producten die je via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door jou ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is in dit geval dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Mocht je toch niet tevreden zijn over een standaard artikel, dan kun je het artikel (dit zijn artikelen die niet op maat gemaakt worden) binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen.

Je hebt het recht dit artikel tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. 

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@layeredcreatives.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Doorloop daarvoor de volgende stappen:

  1. Vul online via het track&trace mailtje het retourformulier in.
  2. Zorg ervoor dat de producten nog in nieuwstaat zijn. Het kaartje zit dan nog aan het product en er zijn geen gebruikerssporen.
  3. Verpak het product goed. Je kunt daarvoor dezelfde verpakking gebruiken als waar je de bestelling in hebt ontvangen.
  4. Breng het pakketje naar het postkantoor, via het stappenplan in de track&trace mail wordt aangegeven waar je het pakket kan inleveren.
  5. Zodra we de retourzending hebben ontvangen gaan we zo snel mogelijk aan de slag om de schade te repareren of het product te vervangen.

Let op: mocht je bestelling bij een afhaalpunt geleverd zijn en haal je deze niet op, komt ie uiteindelijk naar ons retour. Hiermee zijn extra kosten gemoeid.

×

 

Hoi, heb je een vraag?

Klik dan hieronder om een gesprek te starten

×